Monday, October 24, 2011

La Digue Island, Seychelles

Багато писати у цьому пості я не буду, просто завантажу свiтлини. Острів мене вбив прямо біля пристані. Не дарма цей острів вважається самим фотогенічним у світі. Кольори просто фантастичні. Скажіть, де ще прямо біля пристані, де стоять катамарани, які ходять між островами, можна побачити подібну палітру кольорів?


Далі рухаємося у бік пляжу Anse Source d'Argent, на якому я збирався побувати ще зі шкільних часів, коли перший раз прочитав про нього й побачив його фото. Тоді у 80-і це здавалося чимось нереальним, але у житті є правило, що при бажанні можна досягти будь-якої поставленої мети.
 По дорозі ми проходимо біля самого великого гранітного моноліту у світі, який видніється крізь пальмове листя:


Вибачте, фото не зовсім вийшло, але вже є, як є. /До речі, я помітив, що я вибачаюсь за свої фото середньої паршивості, в той час як інші з чистою совістю вантажать абсолютно лайновi фото й при цьому вважають це у порядку речей/.
 По дорозі на пляж треба ще пройти ось таку гранітну арку:


А ось й моя юнацька мрія - Anse Source d'Argent:


У світі багато різних пляжів, але поєднання білосніжного й дрібного, як цукрова пудра, піску, велетенських гранітних монолітів та такого океану немає більше ніде.
Гранітні моноліти ділять берегову лінію на кілька маленьких пляжів:



А взагалі La Digue - це сотні метрів прекрасних пляжів й не тільки Anse Source d'Argent.





Люблю я La Digue=))

No comments:

Post a Comment